Conferència sobre musicoteràpia, a càrrec d’Antoni Aceves Díaz

El passat dia 13 de maig a la sala d’actes de la Fundació Hospital, Antoni Aceves Díaz, exdirector del màster sobre musicoteràpia de la UdG, va pronunciar la conferència «Musicoteràpia (la música també cuida)».

L’acte va ser organitzat per la Coral Diversitat amb la col·laboció de l’Associació Parkinson Maresme.

Va haver-hi una gran concurrència i en acabar va seguir un animat col·loqui entre els assistents.