Sopar solidari de l’APM

El passat divendres 22 de maig, en el Cafè de Mar de Mataró, se celebrà el sopar solidari en benefici de l’Associació Parkinson Maresme.

Amb un ambient amistós i de companys es va compartir el menjar i, en acabar, la Maria Lamata, músic i directora de la Coral Diversitat, ens va oferir un recital de cançons seves i de tots els temps que van ser acollides amb molt de gust.

Finalment, en Marià Pradell, president de l’APM, en representació de l’associació, va fer entrega d’un obsequi floral a les assistents.

Esperem repetir aquest acte l’any vinent.